Lean Six Sigma

Het maximaliseren van klantwaarde en het minimaliseren van verspillingen, welke organisatie wil dit nu niet? Veel organisaties zijn met Lean en/of Six Sigma aan de slag gegaan, maar in de praktijk blijkt het moeilijk om dezelfde mooie, succesvolle resultaten te behalen als de grondleggers Toyota (Lean) en Motorola (Six Sigma). Antyli Consulting brengt graag een versnelling aan in uw ambities op het gebied van klanttevredenheid, medewerker tevredenheid, proces efficiency en financieel resultaat. Continu verbeteren zit in ons DNA en een kritische blik van buiten naar binnen helpt om vast te stellen waar de schoen (het meest) wringt.

 

Door onze jarenlange ervaring met Lean en Six Sigma beheersen wij het merendeel van de verbetertechnieken als procesanalyse, root cause analysis, A3 management, Kaizen event en visueel management. Ook de gestructureerde aanpak van de DMAIC-cyclus heeft voor ons geen geheimen. Al naar het gelang de behoefte van het team, zorgen wij dat de mensen zelf kunnen ervaren hoe zij de juiste verbetertechnieken succesvol kunnen toepassen. Het team zelf bepaalt de snelheid, want in het team ligt vaak het grootste potentieel om op een duurzame manier continu verbeteren. De belangrijkste succesfactor bij verbetertrajecten als Lean en Six Sigma is dat het gedrag van de mensen binnen een team of organisatie duurzaam veranderd moet worden.

Tips om duurzaam gedrag te verbeteren

Contact

Neem contact met ons op via het contactformulier of stuur een mail naar info@antyli.nl

Berkenlaan 19
1431 JD Aalsmeer

The Netherlands

 

 

 

© 2024 Antyli Consulting